شرکت در آزمون آنلاین
جامعهشناسی 1
-
درس اول: کنشهای ما
| آزمون شماره 7928
منظور از نتیجهی طبیعی کنش انسانی کدام است؟
با توجه به آثار و پیامدهای کنش انسانی، کدام گزینه پاسخ عبارتهای زیر است؟
الف) کدام دسته از پیامدها، مستقل از کنش میباشند و نتیجه طبیعی کنشها هستند؟
ب) تقرب و نزدیکی به خداوند متعال از کدام پیامدهای وضو محسوب میشود؟
بهترتیب جملات زیر، «زمین خوردن بهدلیل پاگذاشتن روی پوست موز، گرفتن نمره مثبت از معلم پس از درس خواندن برای امتحان» بیانگر کدام کنش انسان است؟
هریک از موارد زیر، به کدامیک از ویژگیهای کنش انسانی اشارة بیشتری دارد؟
الف) فردی برای نشان دادن عصبانیت خود، در خیابان از بوق استفاده میکند.
ب) دانشآموزان برای بازدید از موزه به سمت تهران حرکت میکنند.
ج) یک تاجر ژاپنی که به ایران آمده و مترجم ندارد نمیتواند کارهای روزمره خود را انجام دهد.